לקראת תערוכת היין הבינלאומית 2012 Israwinexpo שתיערך בגני התערוכה בין ה-21 ל-21 בפברואר, מביאה חברת סיטו חדשנות בכל הקשור לתרבות היין בישראל ומשיקה סדרת יינות תחת שם המותג SITO , סדרה של יינות מהעולם המביאה לצרכן הישראלי אוסף של יינות ממיטב אזורי היין המפורסמים בעולם.
חברת SITO היא מיזם משותף של אלחנן שור, מנהל השיווק של יקב ארזה ודור - 8 למשפחת יצרני יין, וליינן הצרפתי פטריק חבבו.
אלחנן שור, מנכ"ל Sito:
הקהל הישראלי אוהב ומכיר את היקבים הישראלים המובילים. לעומת זאת רוב רובם של צרכני היין לא מכירים יינות איכותיים מהעולם. אני מאמין שכל חובב יין צריך להכיר יינות מאיזורי יין חשובים כבורדו וריוחה. החדשנות של סיטו היא בכך שסיטו אינו יקב אלא אוסף יינות מאיזורי היין המובילים בעולם שנבחרו בקפידה ע"י צוות מקצועי בראשות פטריק חבבו ובשיתוף פעולה עם פיליפ ליכטנשטיין , היינן הראשי של יקב ארזה.
פטריק חבבו, מנהל מקצועי Sito: "בפעם הראשונה בישראל הבאנו יינות מהעולם בדגש על כך שהפוקוס הוא על האזור והמאפיינים הייחודיים לו. יינות SITO מאפשרים לכל חובב יין בארץ להכיר וללמוד על אזורי היין השונים בעולם באופן עצמאי. היינות מייצגים באופן מובהק את הטעמים האופייניים של אזורי היין הידועים בעולם: יין קיאנטי מאיטליה, יין בורדו סופריור מצרפת, יין ריוחה מספרד וסוביניון בלאן ניו זילנדי מחבל מרלבורו המפורסם.
בחרנו בכל אזור את היקב המתאים ביותר כדי ליצור את היין האופייני ביותר לאזור".
ב Sito בחרו להשיק את היינות לקראת תערוכת היין Israwinexpo כשמהלך זה מצטרף להשקת "היין הסודי של יקב ארזה" אותו הוביל אלחנן שור – מהלך בו סדרה חדשה של יינות תחת המותג תל ארזה הושקה ונמכרה בתקופה הראשונה ללא תווית ופרטים מזהים, כשעל הבקבוק תווית עם קוד QR שהזמין להשתתף בטעימה עיוורת.
אלחנן שור: "הרעיון של sito ממשיך את הקו ושל היין הסודי – להשתמש בחדשנות כדי לעניין את צרכני היין ולהעצים את תרבות היין בישראל".
מחיר מומלץ: 65 ש"ח .להשיג בחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.
יינות SITO כשרים.
רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבור, public relations http://www.googleyourname.co.il/